Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Tuesday, November 15, 2011

Chipsmore

Hahaha bila sebut je pasal chipsmore mesti semua org akan ingat tagline dia 'kejap ada, kejap takde'...sama mcm blog aku ni la. Aku bukan seorang penulis yang baik, sebab tu blog ni jadi macam ni. Aku tulis hanya untuk suka2 and more untuk diri aku sendiri sebenarnya..haha

Ada banyak benda yang aku rasa nk tulis and kongsi tapi tak tau macam mana n dari mana nak mula. Mungkin boleh start dari tempat kerja. Makin lama tempat ni makin suram n mood aku pun makin suram..puncanya sebab ramai yg dah meninggalkan tempat ni especially yg senior. Hanya tinggal beberapa orang je senior citizen haha yg lain semua budak baru. Semangat aku pun makin lama makin down..dah macam lampu ultramen yg dah blinking2..tet tet tet tet. I need new environment i think, tapi rasa sayang pulak nak tinggal tempat ni. Tempat ni dah ajar aku macam2 benda, dari aku zero until where i stand now. Bukan nak jadi kacang lupa kulit tapi for my own good n better future.

Talking about future, macam2 yang dah plan cuma nk capai n usaha untuk mencapai tu yg harus di fokuskan sekarang. entry ni dah belit2 macam belut kena garam..haha apa2 je la..

untuk memberi semangat

Cayok2 ... Usaha tangga kejayaan
p/s : boleh ke agak aku dapat rumah macam ni..yea think positif

0 comments:

Post a Comment